
Palveluehdot
MAKSAMINEN
-
Hinnoittelu voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Pidätän oikeuden hinnanmuutoksiin.
-
Kaikki hinnat sisältävät ALV25,5%
-
Maksutapoina käy käteinen ja tilisiirto. Pidempiaikaisen asiakkuuden palvelut laskutetaan sopimuksen mukaan
-
Asiakas vastaa myös mahdollisista muista koulutuksesta aiheutuvista kuluista esimerkiksi
-
hallivuokra
-
kilometrikorvaus 0,59 €/km (kun matka on yli 10 km)
-
-
Palveluiden hintoihin voivat vaikuttaa palveluihin käytetty aika, sekä mm. koiran kunto, käytös sekä koko. Sovimme asiakkaan kanssa palvelun lopullisesta sisällöstä ja hinnasta
PERUUTUKSET
-
Palvelun varaus on sitova
-
Poissaoloista tulee ilmoittaa viipymättä Whatsapissa numeroon 050 3784 176
-
Palvelun voi perua veloituksetta 48h ennen varattua aikaa. Tätä myöhemmin perutuista ajoista tai peruuttamatta jätetystä ajasta pidätämme oikeuden periä koko hinnan. Äkilliset tapaturmat tai sairastapaukset korvataan vain lääkärin-/eläinlääkärintodistuksella. Ensisijaisesti siirrämme ajankohtaa.
-
Koirapalvelu Lojaalilla on oikeus perua tai siirtää olosuhteiden pakosta palvelu. Tällöin palautamme asiakkaalle maksun, tai varaamme uuden ajan
ASIAKKAAN VASTUU
-
Omistajan on oltava rehellinen eläimensä käytöksestä, elämäntilanteesta, terveydestä, sekä muista seikoista jotka vaikuttavat kouluttajan mahdollisuuteen konsultoida eläintä oikein. Rehellisyyttä kaivataan myös, jotta palvelu olisi mahdollisimman mielekästä eläimelle, ja turvallista työntekijälle
-
Asiakas vakuuttaa tietojen oikeellisuuden, sekä palveluun sitoutumisen allekirjoittamalla asiakassopimuksen (pidempiaikainen asiakkuus esim. pidempiaikainen käytösvalmennus, ravintoneuvonta jne.)
-
Asiakas sitoutuu olemaan paikalla sovittuna ajankohtana. Mikäli asiakas myöhästyy varatulta ajalta, ei palveluntarjoajalla ole velvollisuutta korvata erotusta ajallisesti tai rahallisesti
-
Asiakas on itse vastuussa eläimestään ja itsestään, sekä sitoutuu korvaamaan aiheuttamansa vahingot
TYÖNTEKIJÄN VASTUU
-
Työntekijällä on vaitiolovelvollisuus asiakkaita ja asiakaseläimiä koskevissa asioissa
-
Työntekijä vakuuttaa palveluun sitoutumisen allekirjoittamalla asiakassopimuksen (pidempiaikainen asiakkuus esim. pidempiaikainen käytösvalmennus, ravintoneuvonta jne.)
-
Työntekijä ei kouluta eläintä, mikäli epäilee sen olevan sairas tai mikäli arvelee koulutuksen aiheuttavan sen terveydelle vahinkoa. Työntekijä varmistaa eläimen terveydentilan ennen koulutusta, ja saattaa kehottaa asiakasta tutkimaan eläimen ennen koulutuksen aloittamista
-
Kaikessa koulutuksessa noudatetaan hyvää eläintenkoulutustapaa Suomen Eläintenkouluttajat ry:n ohjeiden ja sääntöjen mukaan. Eettiset säännöt: https://www.elaintenkouluttajat.com/yhdistys/463-2/