Palveluiden ohjeet & ehdot
Peruutukset & maksut
-
Peruutuksista tulee ilmoittaa viipymättä sähköpostitse koirapalvelulojaali@gmail.com tai whatsapissa numeroon: lisää nro.
-
Palvelun voi perua maksutta viimeistään 2 vuorokautta (48h) ennen palvelun alkua. Tätä myöhemmin tulleista peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ajasta pidätämme oikeuden periä koko hinnan. Kuitenkin mikäli asiakas peruuttaa ajan alle 48h ennen palvelun alkua, palautamme 50% maksusta vain lääkärin- tai eläinlääkärin todistusta vastaan.
-
Palvelun peruutuksen sijaan myös ajankohdan siirto onnistuu. Kellonajan siirto tulee tehdä vähintään 24h ennen varausta, varauksen päivän siirto vähintään 48h ennen.
-
Kotikäynteihin (/asiakkaan toivomaan paikkaan), jonka matka on yli 10km hintaan lisätään kilometrikorvaus +57snt/km.
-
Varausjärjestelmän kautta tehdyt maksut maksetaan suoraan verkkopankista, Mobilepayllä tai laskulla varauksen yhteydessä.
-
Mikäli palvelua ei voida varata varausjärjestelmän kautta, palvelun maksusta sovitaan varauksen yhteydessä, ja maksut tulee suorittaa maksusuunnitelman mukaan.
-
Palvelujen hintoihin voivat vaikuttaa palveluihin käytetty aika, sekä mm. koiran kunto, käytös sekä koko. Sovimme asiakkaan kanssa palvelun sisällöstä ja hinnasta.
-
Kaikki hinnat sisältävät ALV24%.
-
Koirapalvelu Lojaalilla on oikeus perua olosuhteiden pakosta palvelu. Tällöin palautamme asiakkaalle maksun.
-
Asiakas on itse vastuussa koirastaan ja itsestään, sekä sitoutuu korvaamaan aiheuttamansa vahingot.
-
Mikäli asiakas myöhästyy varatulta ajalta, ei palveluntarjoajalla ole velvollisuutta korvata erotusta ajallisesti tai rahallisesti.
Käytännöt
-
Omistajan on oltava rehellinen koiransa käytöksestä, elämäntilanteesta, terveydestä, sekä muista seikoista jotka vaikuttavat kouluttajan mahdollisuuteen konsultoida koiraa oikein. Rehellisyyttä kaivataan myös, jotta palvelu olisi mahdollisimman mielekästä koiralle, ja turvallista työntekijälle.